Cursuri de Social Media – începutul profesiei, perspective și creștere în carieră


435

Profesia de manager Social Media castiga din ce in ce mai multa popularitate. In epoca internetului, nu mai exista doar stiri – achizitia de bunuri si servicii se face online, iar navigarea pe site-urile tale preferate devine o rutina zilnica. In acest sens, companiile acorda o atentie deosebita lucrului cu publicul si propriul brand in spatiul virtual. Astfel, marketingul in retelele sociale devine un instrument puternic pentru cresterea afacerii: formarea si imbunatatirea imaginii, cresterea nivelului vanzarilor. Pentru a deveni un bun manager SM, ai nevoie de cursuri de Social Media

Un manager SM este un specialist care promoveaza o afacere, si anume companii, marci si persoane fizice pe retelele de socializare (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter si altele). Sarcinile sale includ cresterea acoperirii paginii clientului, imbunatatirea imaginii percepute a clientului, comunicarea cu abonatii. 

Managerii platformelor de social media dezvolta si mentin prezenta companiei in domeniul informational al lumii virtuale, lucreaza zilnic pentru a crea continut nou, introducand constant inovatii, pentru a genera idei si formate moderne. Ei controleaza, de asemenea, analiza si indicatorii de performanta ai proiectelor finalizate.

Cariera unui specialist Social Media

Cariera unui specialist in social media, in viziunea clasica, incepe ca stagiar in departamentul SMM / departamentul de marketing al unei companii de productie sau agentie de publicitate. Dupa sase luni sau un an, deja poti fi promovat la senior manager. Indicatorii de inalta performanta duc la pozitia de sef de comunicatii si marketing pe internet. 

Cele mai citite articole

O alta varianta este o schimbare pe orizontala a carierei – trecerea in functia de manager de continut sau de PR. Intrucat specificul profesiei nu implica prezenta directa a unui angajat in birou, reprezentantii de marketing digital aleg adesea freelance, ceea le ce permite sa lucreze de oriunde in lume, precum si sa colaboreze cu companii situate la cateva mii de kilometri distanta. 

Poti face cursuri de Social Media pentru recalificare profesionala, alaturi de planificarea strategica a marketingului digital, publicitate display, publicitate contextuala si publicitate directionata in retelele sociale si alte discipline. 

Ca rezultat, se formeaza o intelegere a modului in care obiectivele de afaceri ale companiei si obiectivele de marketing sunt legate, cum sa alegi canalele potrivite pentru fiecare tip de scop si audienta si cum sa lucrezi in aceste canale. 

Ca parte a cursului, cursantii lucreaza atat la o strategie de continut pentru un brand sau retail in retelele sociale, cat si, in general, pentru o strategie de marketing si un plan media. Aceasta abordare iti permite sa aprofundezi caracteristicile site-urilor de social media.

Avantajul cursului de Social Media este educatia sistemica si studierea unui program de formare profesionala.  Pregatirea consta din cursuri de baza si materii optionale, ceea ce permite cursantului sa aleaga cea mai potrivita traiectorie de dezvoltare si are, de asemenea, un accent practic. In cadrul cursurilor, te poti familiariza cu cazuri reale ale companiilor care isi apara proiectele. 

Cele mai citite articole