Ce este SEO şi la ce ajută firmele şi brandurile prezente online?


417

Când se studiază diferitele discipline ale marketingului online, este obișnuit să apară întrebarea “ce este SEO?” şi de asemenea care este sensul SEO? SEO vine de la optimizarea motorului de căutare.

Ce este SEO atunci?

 Este folosit pentru a îmbunătăți vizibilitatea unui site web, astfel încât acesta să apară în rezultate de căutare mai bune şi mai rapide. De aceea, acest concept este, de asemenea, menționat ca poziționare naturală, poziționare organică, poziționare ca motor de căutare, poziționare web sau, pur și simplu având în vedere relevanța acestui motor de căutare, poziționare pe Google.

În acest fel, Cubick optimizare SEO este o unealtă mai mult în cadrul marketingului digital, împreună cu alte discipline, cum ar fi SEM (Search Engine Marketing), SMM (Social Media Marketing), Email Marketing, Web Analytics, etc.

Caracteristici SEO

Atunci când se referă la diferitele strategii SEO care se pot implementa, trebuie să se ţină cont de faptul că obiectivul acestui lucru este de a apărea în pozițiile cele mai favorabile posibile în rezultatele căutării organice, pentru anumite cuvinte cheie sau cuvinte cheie relevante pentru site-ul dorit și care au fost studiate și selectate anterior.

Pe scurt: dacă se doreşte să apară în cele mai înalte poziții în rezultatele unei căutări Google, pentru termenii pe care utilizatorii îi caută și care sunt legați de afacerea respectivă.

Pe de altă parte, trebuie remarcat întotdeauna că rezultatele SEO ar trebui să fie așteptate pe un orizont pe termen mediu și lungdeoarece este important să se ţină cont de unele dintre următoarele caracteristici:

Numărul de cuvinte cheie de poziționat este limitat – deoarece depinde de numărul de adrese URL pe care le are site-ul web. Aceasta denotă importanța selecției inițiale a cuvintelor cheie la care se doreşte să se lucreze într-o structură web.

Cele mai citite articole

Poziția exactă a acestor cuvinte cheie nu poate fi garantată într-o perioadă limitată de timp. În poziționarea SEO există multe variabile care nu pot fi controlate: modificări ale algoritmilor de indexare a motoarelor de căutare, modificări ale tendințelor de căutare, introducerea de noi concurenți etc.

Avantaje SEO

Campaniile de SEO vin cu mai multe avantaje importante, care merită cu siguranţă menţionate:

–   O campanie SEO foarte bună este cea care asigura vizibilitate site-ului şi îl face accesibil unui număr cât mai mare de clienţi;

–   Serviciile SEO ajuta la obţinerea brand awareness, care ajuta compania pe termen lung;

–   Serviciile SEO sunt cele care vin în ajutorul tuturor persoanelor care vor să se facă cunoscute online.

Ce tipuri de sarcini sunt efectuate în SEO?

SEO poate fi înțeles prin segmentare în două blocuri mari de sarcini:

SEO on-page: Este aspectul care are legătură cu munca privind structura unui site web și optimizarea diferiților săi factori: meta-etichete, anteturi, conținut, date bogate etc. Acest bloc ar trebui să fie înțeles că un „tuning” al site-ului web, astfel încât crawlerele motoarelor de căutare să poată să-l urmărească și să-l interpreteze cât mai optim posibil.

SEO Off-page: Are legătură cu acțiunile care sunt efectuate în afara site-ului web.

Cele mai citite articole